DOĞAL TAŞLARIN DÜNYASI

dağda taşta dolaşırken taş deyip geçeriz taşlarında kendisine göre özellikleri var değeri var kuvars elmas zümrüt yakut kehribar oltu gibi ismini sayacağımız bir çok taş türü taşlar günümüzde eksuar takı konutların güzelleştirmesinde kullanılan mermerit granit gibi yarı değerli taşlar aslında taş bir sektördür ülkemizde o kadar bilinen yaygın bir sektör olmasada dağımız taşımız bir servettir aslında bende yeni yeni bu işe başladım taşları yeni yeni tanımaya başlıyorum bir çok yarı değerli taş bulduğum oldu fakat toplamak araştırmak kazançtan çok bir hobi bir tutku aslında önce interndt üzerinden araştırmaya başladım taşları tanıdıkça araştırmamı hızlandırdım fakat şu pandemi döneminde biraz ara verdim yaz aylarında tekrar başlarım inşallah

Yorumlar

Popüler Yayınlar