hayat bir rüya dön dur yalan dünya

dünya hayatı hayatta kalma savaşı ve sonunda ölüm bazen uykuya daldığımızda rüya görürüz bazen gercekle rüyayı ayırt etmekte zorlanırız uyandığımızda bu rüyaymış deriz işte ölümde bu hayat rüyasından uyanmaktır yaratıcıya dönmektir insan doğar bebek olur cocuk olur genc olur hayat mücadelesi başlar mal mülk para ev araba derken bakmışsın yaş kemale ermiş ve yavaş yavaş ömrünün bittiğinin farkına varırsın fakat yine unutursun ve ölümün yaklaştığının farkında olmazsın ölüm gelip çattığında dünya malına boş verirsin onca çalıştım biriktirdim şimdi bırakıp gideceğim meğer dünya yalanmış çalıştım çabaladım kendimi boşuna heder ettim şimdi ise hesap zamanı dersin beden ölür ruh kalır geriye ahiret hayatı başlar bedenle birlikte nefste ölür insan ne günah işleyebilir ne sevap insan ölümden korkar dünya zevklerini bırakıp gitmek istemiz fakat ölüm kaçınılmaz sondur dünya imtihan yeridir adem ile havvanın dünyaya atılış sebebi budur allah der hz adem ile havvaya sizi nefsinizle imtihan edeceğim ve sonra sizi sorguya çekeceğim dünyada yaptıklarınızdan bu sebeple dünya geçiçi bir hevestir

Yorumlar

Popüler Yayınlar